Mejor Telenovela 2: Wybierz z nami najlepszą telenowelę - etap 2

Plebiscyt ,,Mejor Telenovela 2” (tłum. ,,Najlepsza Telenowela”) wystartował! Teraz liczą się Twoje głosy! Koniecznie zapoznaj się z zasadami naszego konkursu >ZASADY<!
Poniżej prezentujemy 25 telenowel, które w tej części walczą o miano tej najlepszej!
ETAP 2 
W tej rundzie prezentujemy 25 telenowel. Do następnego etapu przechodzi 15 seriali, które zdobyły najwięcej głosów (w przypadku remisu na ostatnim miejscu odbędzie się dogrywka). Każdy z Was może oddać ile tylko głosów zechce na swoją ulubioną produkcję. 
Przypominamy o zapoznaniu się z zasadami naszego konkursu >ZASADY<!
25 TELENOWEL, KTÓRE BIORĄ UDZIAŁ W ZABAWIE cz. 2 
(formularz konkursowy znajduje się poniżej)
Zbuntowany anioł
Za głosem serca
Mój grzech
Zakazane uczucie
Trzy razy Ana
Moja nadzieja
Włoska narzeczona
W obronie honoru
Kotka
Nie igraj z aniołem
Nieposkromiona miłość
Prawdziwe uczucie
Morze miłości
Ja, ona i Eva
Sekret
Słodka miłość
Moje serce bije dla Loli
Oblicza miłości
Odmienić los
Kobieta w lustrze

Dodatkowo w każdym etapie można dodawać komentarze z tytułem Waszej ulubionej telenoweli, w ten sposób otrzyma ona dodatkowe głosy.
Szczegółowe wyniki głosowań będą pojawiały się na naszych Facebook-owych stronach i grupie.
Każdy z Was może oddać ile tylko zechce głosów na swoją ulubioną produkcję. 
Facebook
Grupa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„Kryształowa miłość” - nasza telenowela.

Nieposkromiona miłość | Świat Telenowel #26

Miłość i przeznaczenie | Świat Telenowel #30

Zestawienie: Najlepsze telenowele nieemitowane w Polsce

Teresa | Świat Telenowel #31