Mejor Telenovela 2: Wybierz z nami najlepszą telenowelę - etap 4

Plebiscyt ,,Mejor Telenovela 2” (tłum. ,,Najlepsza Telenowela”) trwa! Teraz potrzebne są Twoje głosy! Koniecznie zapoznaj się z zasadami naszego konkursu >ZASADY<!

ETAP 4
W rundzie czwartej (tak jak i trzeciej) prezentujemy po 15 telenowel, które w poprzednim etapie (drugim) zdobyły najwięcej Waszych głosów. Do kolejnej rundy przechodzi 10 telenowel (w przypadku remisu na ostatnim miejscu odbędzie się dogrywka).
Przypominamy o zapoznaniu się z zasadami naszego konkursu >ZASADY<!

15 TELENOWEL cz. 4 (formularz konkursowy znajduje się poniżej)
KOLEJNOŚĆ PRZYPADKOWA
Za głosem serca
Mój grzech
Zakazane uczucie
Trzy razy Ana
Moja nadzieja
Włoska narzeczona
Kotka
Nie igraj z aniołem
Nieposkromiona miłość
Prawdziwe uczucie
Moje serce bije dla Loli
Morze miłości
Kobieta w lustrze
GŁOSOWANIE TRWA DO 31 LIPCA

W każdym etapie można dodawać komentarze z tytułem Waszej ulubionej telenoweli, w ten sposób otrzyma ona dodatkowe głosy.

Każdy z Was może oddać ile tylko zechce głosów na swoją ulubioną produkcję. 
Facebook
Grupa
CZAS START!

Komentarze

  1. Trzy Rzy Ana. Kotka .Moje Serce bije dla Loli. Prawdzie uczucie. Włoska nrzeczona.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

„Kryształowa miłość” - nasza telenowela.

Nieposkromiona miłość | Świat Telenowel #26

Miłość i przeznaczenie | Świat Telenowel #30

Zestawienie: Najlepsze telenowele nieemitowane w Polsce

Teresa | Świat Telenowel #31